Міністерство освіти і науки України
Національний університет “Львівська політехніка”
Кафедра ЕОМ
Курсова робота
з дисципліни: «Системне програмне забезпечення»
на тему: «Моніторинг USB-пристроїв»
Анотація
В даній курсовій роботі реалізована програма моніторингу USB-пристроїв. Дана програма оприділяє усі пристрої, підключені до usb; працює з веб-камерою з можливістю робити знімки, а також робота з запам’ятовуючими пристроями. Для того щоб правильно організувати роботу програми, її було розбито на декілька основних частин. Для отримання інформації про USB-концентратор використовувалась api-функція, також у програмі використовується багатопотоковість для покращення роботи.
Засобом створення програми було середовище Visual Studio 2010 . Мова на якій написана программа С#.
ЗМІСТ
ВСТУП 5
1. Оглядовий розділ 6
1.1. Підключення dll бібліотек до проекту 6
1.2. Загальна інформація про USB
1.3. Моніторинг USB-концентратора 8
2. Робота з веб-камерою
3. Робота зі змінними пристроями та каталогами
3.1. Робота зі знімними пристроями
3.2. Створення каталогу
4. Створення незалежних потоків у програмі
4.1. Приклад використання потоків
4.2. Реалізація потоків у проекті 26
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 28
Додаток А. Текст програми
ВСТУП
На сьогоднішній день робота з комп’ютером неможлива без USB. Він використовується для підключення пристроїв вводу\виводу (комп’ютерні миші, клавіатури, принтери), медіа пристроїв (мобільні телефони, цифрові камери, музичні плеєри) і найголовніше запам’ятовуючі пристрої. З огляду на розвиток сучасних комп’ютерних технологій дисководи разом з оптичними дисками відійдуть в забуття, через поширене використання USB разом з флеш носіями. Адже використання таких пристроїв набагато зручніше для запису, збереження та передання даних і різного роду інформації.
Тому вважаю написання такого роду системної програми достатньо доцільним для сьогодення. Завдяки цьому проекту можна контролювати, які пристрої підключено до комп’ютера через USB, працювати з запам’ятовуючими пристроями та веб-камерою.
Оглядовий розділ
1.1. Підключення dll бібліотек до проекту
DLL (англ. dynamic-link library - «бібліотека динамічного компонування», «Колективна бібліотека») - поняття операційних систем Microsoft Windows і IBM OS / 2, динамічна бібліотека, що дозволяє багаторазове використання різними програмними додатками. До DLL відносяться також елементи управління ActiveX і драйверів. У світі UNIX аналогічні функції виконують так звані загальні об'єкти (англ. shared objects).
Формат файлів DLL дотримується тих же угод, що і формат виконуваних файлів, поєднуючи код, таблиці та ресурси, відрізняючись лише інтерпретацією деяких полів.
Спочатку передбачалося, що введення DLL дозволить ефективно організувати пам'ять та дисковий простір, використовуючи тільки один примірник бібліотечного модуля для різних додатків. Це було особливо важливо для ранніх версій Microsoft Windows з жорсткими обмеженнями по пам'яті.
Далі, передбачалося поліпшити ефективність розробок і використання системних засобів за рахунок модульності. Заміна DLL-програм з однієї версії на іншу повинна була дозволити незалежно нарощувати систему, не зачіпаючи додатків. Крім того, динамічні бібліотеки могли використовуватися різнотипними додатками - наприклад, Microsoft Office, Microsoft Visual Studio і т. п.
Надалі ідея модульності виросла в концепції Component Object Model і System Object Model.
Фактично, повних переваг від впровадження динамічно підключаються бібліотек отримати не вдалося через явища, званого DLL hell («пекло DLL»). DLL hell виникає, коли кілька додатків вимагають одночасно різні, що не повністю сумісні, версії бібліотек, що призводить до збоїв в цих додатках і до конфліктів типу DLL hell, різко знижуючи загальну надійність операційних систем. Пізні версії Microsoft Windows стали дозволяти паралельне використання різних версій DLL (технологія SxS), що звело нанівець переваги споконвічного принципу модульності.
Принц...